Как да направя рекламация?
Дори и ние внимателно да подберем стоките за вас от реномирани доставчици, те може да имат дефект, който не е причинен по ваша вина. В този случай върнете стоките за рекламация. По-долу ще намерите отговори на въпросите, които най-често ни задавате във връзка с рекламации.
Какъв е срокът за подаване на рекламация?
Като продавач, ние носим отговорност за дефекти (дори скрити), възникнали по закупения продукт, в рамките на период от 12 месеца от датата на получаване. Трябва обаче да е дефект, който продуктът вече е имал при приемането му.
В кой случай не поемаме отговорност за дефекти?
Ние не носим отговорност за дефект, когато:
- артикулът се продава на по-ниска цена заради дефект, за който е договорена по-ниска цена,
- ако дефектът е причинен от износването на продукта поради нормалното му ползване,
- ако артикулът е бил “втора употреба” и дефектът съответства на степента на употреба или носене, които са били упоменати на артикула при приемането му от купувача,
- то следва същността на нещата.
На какво имам право, в случай, че открия сериозен дефект на продукта?
В случай на дефект, неспоменат в договора, имате право на:
- отстраняване на дефекта чрез доставка на нов артикул без дефект или чрез доставка на липсващ артикул, освен ако това е непропорционално поради естеството на дефекта,
- отстраняване на дефекта чрез поправка на продукта,
- изискване на разумна отстъпка от покупателната цена,
- оттегляне от договора.
На какво имам право, ако продуктът има само незначителни дефекти?
Ако дефектът е причинен и не е споменат в договора, имате право да поискате отстраняване на дефекта или разумна отстъпка от покупната цена. Дори, в случай на отстраним дефект, имате право да поискате доставка на нов артикул или право на отказ от договора, дори ако дефектът се проявява многократно след ремонт или в случай на голям брой дефекти.
Как да направя рекламация на стока?
Можете да заявите рекламация като: Опишете дефекта и как се проявява той на лист хартия. Напишете ни и как искате да разрешим случая Ви. Добавете идентификационни данни (имена и данни за връзка)и банкова сметка на, която ще Ви бъдат върнати парите. Прикачете стоковата разписка, която сте получили с доставката на стоките или номер на поръчката Ви към листа с описанието на дефекта. Съветваме Ви да се свържете с нашия център за обслужване на клиенти на тел.+359 887749901 или имейл адрес info@silkuniverse.bg, за да могат колегите да Ви дадат допълнителни насоки преди изпращане на дефектната стока.
Опаковайте добре дефектните стоки (за да не претърпят допълнителни повреди при транспортирането) заедно с описанието на проблема и стоковата разписка. Изпратете ни пратката до получател ПАПИ ФУКЛАТА ЕООД ; офис на Еконт София Раковски на адрес “гр. София; ул.Георги С. Раковски 73“; Тел. номер:+359893771572, лице за контакт Пламена Симеонова.
Молим да въвеждате адреса за връщане точно както го виждате. Пазете товарителницата, с която ни връщате даден продукт! Чрез номера й можем да проследим какво се случва с пратката, която сте ни изпратили!
При връщане или замяна на стока цената за доставка до нас се поема от клиента. При замяна на стока ние заплащаме цената за доставка до Вас.
Транспортните разходи при връщане на стоката се поемат от клиента. Пратки, изпратени с наложен платеж, няма да бъдат приемани и ще бъдат връщани обратно на клиента. За изпращане на стоката обратно молим да използвате куриерски услуги, засега не използвайте Български пощи.
Колко време отнема обработката на рекламация?
След получаване на стоките за рекламация в нашия склад, ние незабавно ще Ви потвърдим това по имейл. Обработваме всяка рекламация без ненужно забавяне, най-късно до 30 дни. Ще ви информираме за напредъка й.
Допълнителна информация за Вашите права и процедурата по рекламация можете да откриете на https://silkuniverse.bg/privacy-policy/